Veröffentlicht 21. Januar 201015 j Sali zämme Be grad neui i dem Forum. Wet mol wösse öbs au schwizzer hät und was ehr so för Saab's hend! Gruess
21. Januar 201015 j :biggrin:Moin Moin Nicolas_Aero, willkomme up de Forum heer jai belöw de dat have weelst en goode time. Kick mol wedder in! Also, willkommen
21. Januar 201015 j Sälü. Ja sicher hats hier auch Schweizer. Wir sind meistens hier anzutreffen. :D Grip
21. Januar 201015 j Jo wa häsch au Du dänkcht meinsch mer chöt die do alei lo :biggrin: jo Du , chaasch dänkche Du :biggrin: prozentual gseh sin mir sogar mehr ( do drin ) :biggrin: Am Sunntig gohts uf Interlaken - bisch debi michel ( dä mit dem ungültige schwiizer Pass )
22. Januar 201015 j Was lauft dene z Interlaken?? SAVE SAAB :smile: Lese unter Veranstaltungen nach Alle SAAB Fans treffen sich z Interlaken am Sonntag deshalb da :smile: . michel
22. Januar 201015 j Was lauft dene z Interlaken?? SAVE SAAB Du bist natürlich auch ganz herzlich Willkommen. :D Grip
22. Januar 201015 j SAVE SAAB Du bist natürlich auch ganz herzlich Willkommen. :D Grip Da hani doch scho lang gseit alli müent cho :smile:
22. Januar 201015 j Da hani doch scho lang gseit alli müent cho :smile: Ja, ha dänkt numä Link postä isch doof. ^^ Grip
22. Januar 201015 j Ja, ha dänkt numä Link postä isch doof. ^^ Grip Isch jo scho guet , aber am Sunntig müen mir stark uffträtte :smile:
22. Januar 201015 j Isch jo scho guet , aber am Sunntig müen mir stark uffträtte :smile: Ja. Darum tuäni am Samsti no üsi Saabs wäschä und poliärä. :D Schad chani nid mitdä Hirschfälgä cho. =/ Grip
22. Januar 201015 j Es chunt no Unterstützig uus Holland mit de Wohnewaage sind wir gekomme :biggrin: drum chöts au grad bliebe und Ferie i de Schwiiz mache :smile: tolli Unterstützig :smile:
22. Januar 201015 j Ja. Darum tuäni am Samsti no üsi Saabs wäschä und poliärä. :D Schad chani nid mitdä Hirschfälgä cho. =/ Grip S Wetter soll aber nid so super werde nochem Wetterbricht fascht schad , aber wenn mer Glück händ , häbts öbbe bis alles vorbie isch
22. Januar 201015 j En Gruess au us de Region Winterhur. Viel Spass hier und bis am Sonntag, wir zählen auf Dich!
22. Januar 201015 j S Wetter soll aber nid so super werde nochem Wetterbricht fascht schad , aber wenn mer Glück händ , häbts öbbe bis alles vorbie isch Ig weiss. Chli schad aber solangs nid zchaut wird wes rägnet isch aues ok. Grip
22. Januar 201015 j Ig weiss. Chli schad aber solangs nid zchaut wird wes rägnet isch aues ok. Grip Sauwetter = SAAB Wetter :smile:
22. Januar 201015 j Autor :biggrin:Wenn ihr mich alle so nett einläd muss ich ja kommen. Bringe mein Saab auf hoch glanz!
22. Januar 201015 j Wo trifft Ihr euch? SAVE SAAB [...] Grip Von der SaabClub CH-Seite: Sammelpunkte für eventuell gemeinsame Anfahrten könnten sein: aus der Ostschweiz > ab 08.30 Uhr: Autobahnrestaurant Würenlos aus der Region Basel > ab 09.00 Uhr: Autobahnrestaurant Grauholz aus der Innerschweiz > ab 09.00 Uhr: Hotel Landhaus, Giswil Grip
An der Unterhaltung teilnehmen
Du kannst jetzt posten und dich später registrieren. Wenn du ein Konto hast, melde dich jetzt an, um mit deinem Konto zu posten.